Påmeldingen til Beitostølen 2016 åpner onsdag 12. oktober!

Les instruksjonene for påmelding under nøye!


Aller først:
ALLE må ha egen bruker i MinIdrett for å melde seg på. De som går/har gått skirenn har sannsynligvis en bruker, mens mange foreldre må opprette ny/egen. En del barn ligger også innunder foreldrenes brukere. Pass i så fall på at du melder på riktig person!

KLIKK HER FOR PÅMELDING!
Påmeldingsfrist: 9. november!


TRINN FOR TRINN FORKLARING PÅ PÅMELDINGEN

1. LOGG INN

Klikk på den grønne "Logg inn"-knappen oppe til høyre på siden og skriv inn ditt brukernavn og passord. Klikk deretter på den grønne pilen til høyre for passordfeltet for å komme videre.


2. GÅ INN PÅ PÅMELDINGSSIDEN

Etter innlogging kommer du inn på din profils hovedside. Trykk på "Påmelding" i øverste menylinje.


3. SØK ETTER SNØSAMLINGEN

Nå skal du ha fått opp et søkefelt til venstre i bildet. Skriv "bsk" i søkefeltet og klikk "Søk". Klikk deretter på oppføringen som heter "BSKs snøsamling 2016". Da vil feltet til høyre endre seg.


4. MELD PÅ PERSONEN

Du skal nå ha fått opp detaljene for arrangementet i feltet til høyre. Kontroller at du melder på riktig deltaker (dersom din bruker kontrollerer flere personer), velg riktig idrettslag (dersom du representerer flere), velg riktig klasse (NB! Viktig pga. priser) og kryss av i feltet "samling". Feltet "Arrangement" skal stå på "Jeg betaler selv". Avslutt med å trykke på "Legg til påmelding".


* Behovet for trenere er ikke klart før antall utøvere er klart. Vi ber derfor hjelpetrenere som reiser å melde seg på som hjelpetrenere. Hvis det viser seg at det ikke er behov for alle hjelpetrenerne vil man bli etterfakturert til fullt beløp. Hovedtrenere og ungdomstrenere dekkes fullt.

5. GÅ TIL KASSEN

Når påmeldingen er lagt til får du beskjed om at varen er lagt i handlekurven. Klikk på "Til kassen" eller "Betaling" i øverste menyfelt for å fullføre påmeldingen.


6. KONTROLLER, BEKREFT OG BETAL

Kontroller at personen er meldt på i riktig prisklasse og trykk deretter på "Bekreft påmeldinger". Du får nå opp et nytt vindu for å fullføre transaksjonen. Fyll inn dine kortdata for å fullføre betalingen. Dersom betalingen går i gjennom vil du motta en bekreftelsesmail til adressen brukeren er registrert på. Dette er din bekreftelse på at påmeldingen har gått i orden.


TILLEGGSOPPLYSNINGER

  • De som har med hund må gi beskjed om dette til rominformasjon@gmail.com innen 7. november.
  • De som ønsker ekstra overnatting fra torsdag må gi beskjed om dette til romfordeling@gmail.com innen 7. november.
  • Har du problemer med påmeldingen? Prøv en gang til! I verste fall, ta kontakt med Eirik.
  • Har du spørsmål til samlingen generelt, ta kontakt med rominformasjon@gmail.com.

Powered by: Bloc