Velkommen til Brannfjell Opp torsdag 28. september

Postet av Bækkelagets SK - Ski den 19. Sep 2017


Vil du måle kondisen mot de sprekeste i vår bydel? Vårt tradisjonelle motbakkeløp Brannfjell Opp går torsdag 28. september. Løpet er åpent for alle BSK-medlemmer og andre som ønsker å teste formen. Vi oppfordrer foreldre til å være med!

DNB Motbakkeløp fra Middelalderparken til Brannfjelltoppen går i år torsdag 28. september kl. 18.00. Vi regner med stor deltakelse og god stemning. Løpet er uformelt og skal også være sosialt. Det blir servering av pølser og saft etter målgang. Arrangementet vil følge samme mal som tidligere, dvs. oppmøte på Brannfjelltoppen kl. 18.00 (høyeste punkt på Brannfjell, litt øst for lysløypas høyeste punkt). Parkering må skje i tilstøtende småveier. Ca. kl. 18.00 løper alle deltakerne i samlet gruppe nedover mot løpsretningen og mot Middelalderparken og hvor vi "slipper av" de yngre gruppene etter hvert:

Påmelding:

For å lette håndtering av startnummer ber vi om at alle melder seg på i forkant. Frist for påmelding 27/9 midnatt. Om du ikke har rukket det innen fristen er det mulig å melde seg på ved oppmøte, men som sagt - vi setter pris på forhåndspåmelding.

Påmelding kan gjøres her (ikke bindende).

Vi trenger også noen foreldre som kan bistå som funksjonærer. Ber om at de som har mulighet melder seg her.

Løyper:

1. og 2. klassinger: starter ved stort grantre på toppen av gressletten hvor frisbee golfen holder til.

3. og 4. klassinger: starter i bunnen av gressletten hvor frisbee golfen holder til.

5. og 6. klassinger: starter på Ekebergsletta litt nord for Ekeberg skole, fra treklyngen hvor polarskipet Norge tok av til Nordpolen.

7. og 8. klassinger: starter fra Ekebergrestauranten. Foreldre som synes den fulle distansen blir litt drøy, kan starte herfra.

Alle andre; starter fra nordenden av vannspeilet i Middelalderparken ca. kl. 18.45. Løypelengden fra Middelalderparken er drøyt 3 km med en høydeforskjell på 175 m mellom start og mål. De raskeste bruker 16 minutter, men er man i brukbar form vil man klare det under 25 minutter.


0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Levert av IdrettenOnline